דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עושים חייל במכירות... 

מאת    [ 05/05/2009 ]

מילים במאמר: 344   [ נצפה 1965 פעמים ]

חברות רבות מחפשות את נוסחת הקסם להצלחה בעסקים. בין אם מדובר בהשקעת סכומי עתק בפרסומות בערוצי טלוויזיה או השקת קמפיין באינטרנט, השיווק הפך להיות חלק בלתי נפרד משגרת חייהם של אותם ארגונים. למרות זאת, חברות ועסקים רבים אינם יכולים להרשות לעצמם מהלך שכזה הנושא עימו הוצאה כספית כה כבדה. למען אותם עסקים הומצא המושג קידום מכירות המקפל לתוכו מגוון אמצעים זולים יחסית אשר ביכולתם, אם רק עושים בהן את השימוש הנכון, להביא לזינוק מפתיע במכירות החברה, הן בהווה אך גם בעתיד.
תהפוך אותו לחבר שלך...
מהו קידום מכירות בסך הכל? קידום מכירות זו הדרך הקלה והזולה ביותר להביא לכדי חשיפה את העסק שלך. קחו לדוגמא מסעדה המעוניינת להציג את עצמה לציבור הרחב. מגוון הפעולות שהמסעדה תנקוט בהן עד לביסוס מעמדה יהיה כה עצום ויכיל בין היתר את הפעולות הבאות: ערב השקה בו כל האוכל יוגש חינם, סבסוד מנות והורדת עלותן ללקוח לכדי כיסוי עלותן בלבד, הפקת ברושורים ועוד. מכיוון שמרבית העסקים אינם יכולים להוזיל מחירים באופן דרסטי וכן אינם מסוגלים לחלק מזון באופן שכזה, פותחה שיטת קידום מכירות גלובאלית לכל העסקים.
קידום מכירות הוא שם קוד למעשה למוצרים זולים יחסית אשר להם ערך מוסף ללקוח הפוטנציאלי, למעשה מוצרי קידום מכירות חייבים להביא לכדי ביטוי את העקרונות הבאים:
? עלות נמוכה יחסית לבעל העסק - בכדי ליישם את עיקרון השיווק שיתאים לכל עסק, קטן או גדול, חייבים מוצרי קידום מכירות להיות זולים יחסית.
? אפקטיביות ללקוח - הלקוח צריך לשמוח על קבלת המתנה, חייב שיהיה לה ערך בעיניו, זה צריך להיות מוצר שיגרום ללקוח להסתכל או להשתמש בו גם בעתיד הרחוק מהעיין.
? מוצר שניתן להדפיס או לרקום עליו את סמל ודרכי התקשרות עם החברה הנותנת - זאת בכדי לאפשר ללקוח להיזכר בך גם בהמשך ובכל עת שיתקל במתנה שלך.
? שרידות המוצר - בחר לתת ללקוחותיך מוצר בעל סיכויי שרידות גבוהים, מוצרי קידום מכירות העשויים מחומרים רכים או כאלו אשר אין להם יכולת להישמר לאורך זמן רב, לא יעשו עבורך את הפעולה שרצית להשיג.
? תן את המתנה עם חיוך - קידום מכירות שנעשה כהלכה צריך לגרום לך להיות גאה בעסק שלך. קידום מכירות כזה יצעיד אותך אל עבר עידן חדש של מכירות.
סתיו מוצרי פרסום בע"מ-החברה מתמחה כבר 30 שנה במתן מענה מיטבי ללקוחות עסקיים ופרטיים, מתנות עם לוגו לקידום עסקים עטים, מחזיק מפתחות וכן כובע או דיסק און קי. בסתיו ניתן למצוא גם שלל מתנות לאירועים



מאמרים חדשים מומלצים: 


מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב